Tillykke brown boy

TILLYKKE med de 12 år min helt egen fantastiske Cooks ❤

1

Jeg kan slet ikke begribe at det er 12 år siden Cookie blev en stor del af mit liv og det var ham der var med til at få mig i gang med HTM -en sport jeg stadig elsker og brænder for. Cookie er jo ikke en arbejdshest, så pensionist tilværelsen startede tidligt for ham, men han nyder livet og de mange vigtige opgaver han har her på grunden og på vores daglige lange ture.

Elsker denne 10 år gamle video af Cookie 🙂

Cookie har skam også lavet freestyle, men her stoppede vi efter klasse 2. I HTM blev han DKHMCH 🙂

Cookie holder sig godt, han er stadig med på de lange ture og er klar på leg. Han sover lidt mere og syntes er vist ikke hvad det har været.

Han fejrede sin fødselsdag lidt på forskud og holdte den i lørdags. Spiselige gaver og kage, det er lige i Cookies ånd 🙂

Han havde en fantastisk dag. Tak til Hazyland flokken for det bedste selskab og gave 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Cookie, hunde. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

