Tillykke aller-sødeste Ex-it

Min aller bedste Ex-it har fødselsdag i dag. Jeg forstår slet ikke at det er 4 år siden dagen gik i fødekassen ❤

1

Det er stadig til dato en af de største oplevelser i mit liv. Det er også noget helt særligt at have en hvalp som er født og opvokset her. Jeg knus elsker hende.

3hvalp nr3

Jeg har aldrig haft en hund med så meget personlighed som Ex-it. Hun får mig til at smile HVER dag.

001

awwww altså, mit hjerte smelter stadig

003

Jazz og Ex-it elsker hinanden s selskab, de ligger tit i samme kurv, de leger sammen og hygger sammen ❤

3

Træningsmæssigt syntes jeg Ex-it og jeg er ved at være et rigtig godt sted sammen og jeg elsker at træne med hende.

1

4 år og så er hun vokset op og blevet denne smuk-sak

2

Jeg har slet ingen ord der er dækkende for hvad hun betyder for mig og jeg glæder mig sindssygt meget til at se hvad de næste 4 år bringer for os sammen. KÆMPE tillykke allerbedste Ex-it ❤

tillykke

Stort tillykke til alle hendes søskende, Jazz hvalpe. Vi glæder os til at fejre dagen med de fleste af jer senere ❤ Held og lykke til Vega der fejrer dagen i Hvalsø til AG stævne XXX

Dette indlæg blev udgivet i hunde. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar