HTM Garbogaard 2. april 2022

Jeg startede med at have Mocca inde i hallen, og det er helt klart læring til en anden gang, at det skal jeg ikke. Hun kørte mere og mere op, hvilket var lidt synd for hende. Hun arbejdede mega fantastisk, var totalt på og havde de flotteste positioner, men desværre var der også lidt lyd på hende, fordi hun var kørt sådan op inden tror jeg. Det er helt klart læring til mig, for det ønsker jeg ikke.

Vi endte med at vinde klassen og kan nu starte i klasse 2, men det har vi ingen intentioner om. Jeg vil gerne blive i klasse 1 og sørge for at vi kan få en masse konkurrence erfaring sammen.

Ex-it skulle starte i klasse 2, men vi nåede faktisk dårligt at starte vores program før jeg kunne mærke at hun ikke syntes det var sjovt, ligesom i Ringsted virkede hun ret påvirket, så jeg stoppede med det samme og legede med hende i stedet. Hun har været og arbejdet fint i begge haller før, men nu var det faktisk anden gang i træk jeg oplevede det med hende. Hun har selvfølgelig været til kiropraktor for at blive tjekket at der ikke er noget galt fysisk og hun er blevet termograferet, men alt ser fint ud. Nu er jeg i kontakt med dyrlægen og så tager vi den derfra, for der er noget med hende ❤

Dette indlæg blev udgivet i hunde. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar