Whisper og Hero på weekend

Mens Emmy er i Rusland for at dømme freestyle konkurrence, bliver Whisper og Hero passet her i Lille Skensved.

Tidligt i morges mødtes jeg med Emmy ved Solrød for at hente hundene så de kunne komme med mig hjem. Det er jo dejligt når bilen bliver åbnet at de glade siger hej og hopper ind i min bil.

Da vi kom hjem lukkede jeg alle hundene ud og hvor er det dejligt at de alle bare svinger så godt sammen, alle bliver bare glade siger hej og ordner nu alt det de skal ordne. Jazz og Hero begynder selvfølgelig straks at lege

Man kan godt se på dem at de er blevet ældre, engang var der helt lukket og der var slet ingen kontakt til dem når de var sammen. Nu skal de begge lige hilse på de andre og har også tid til at komme over og de fedter også lidt rundt hver for sig

Gad vide om jeg får nogle hindbær i år. Jazz bider alle planterne i stykker når hun kan se sit snit til det….

Hero har allerede fundet klamme ting at rulle sig i!!

Whipser skal man ikke tage billeder af den første halve times tid, det kan nemlig kun blive til sådanne billeder….

Nu må vi se hvad dagen bringer af sjove oplevelser med hundene. Jeg skal i hvert fald mødes med Anja og træne lidt rally med Cookie. Mon ikke Whisper og Doggie kommer med og så kan hvalpene jo blive hjemme og passe på huset.

Dette indlæg blev udgivet i hunde. Bogmærk permalinket.

Et svar til Whisper og Hero på weekend

  1. Emmy siger:

    Aiiiii du har også lært Hero at rulle sig i klamme ting!!!! Det lærte du også Beat!!!!!! Hmpf!

Skriv en kommentar